5 Nisan 2008 Cumartesi

Yeni Msn Nickleri

Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar

yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα

αииє вєи мαиyαк oLduм

yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи…

:::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::

.......DÜş pé$indeySén düŞ pé$imé....


Alma beni karşına KAN karışır gözyaşına

En yeni nickler , msn nickleri
Ben hayata tek geldim ,tek giderim.Bu dünyada bi Allahı bi kendimi bilirim.Zamanında sevdiklerimi tek tek silerim.Bu hayat benim istediğim gibi yaşarım.



Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim.
Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET

éY a$k NérDEsİn ? qÜzé£ YéRDéSiN [SéN héRyéRdéSin] !! tAmAmdA nérDéSin ??



A$kıNı kaLßimdé sakLadıımı uNutursun diYé çHoq koRkuyoRumm. .

Hiç yorum yok: